čtvrtek 27. prosince 2012

První krůčky k vysněné postavě

No prostě se musím pochlubit novým tričkem do fitka :)

Začátek naší soutěže se pomalu blíží. Už jste se rozhodli zda se připojíte nebo ne? Já jdu do hubnutí s vámi. Navíc hubnu do plavek. Už v únoru musím mít postavičku jako proutek, kvůli plánované dovolené. Nebojte se holky přihlásit a zkusit to se mnou. Bude to zábava. Alespoň se máte proč snažit! Je vždy lepší když vás někdo kontroluje, motivuje a povzbudzuje.
Dneska mám pro vás pár tipů jak se nakopnout k dodržení svého odhodlání.
  1. Stanovte si cíl a reálné časové období a které ho můžete dosáhnout.Váš cíl by měl být konkrétní, např: chci zhubnout 3kg tuku za 2 měsíce nebo chci přibrat 4 kg svalů do půl roku a podobně. Zároveň váš cíl musí být pozitivní např: odedneška jím jenom zravě. (Určitě nepište odedneška nejím tohle a támhleto a toto taky) 
  2. Svůj cíl si zapište! Cíl napište nejlépe na rázicí barevný papír velkým písmem. Tento papír vylepte na místo v pokoji nebo koupelně, kde ho budete mít často na očích. Pro inspiraci může přidat fotku vašeho fitness vzoru :)
  3. Vytvořte si plán. Zapište si plán, o kterém si myslíte, že pro vás bude nejlepší cestou k úspěchu a snažte se ho poctivě dodržovat.
  4. Vyzkoušejte různé druhy aktivit. Fitness centra nabízejí nespočet skupinových cvičení -jak aerobích tak silových. Zkuste jich vyzkoušet co nejvíc během období naší soutěže. Oběvíte tak nové formy tréninku a zjistíte, co vás opravdu baví.
  5. Pořiďte si něco na sebe. Pořiďte si nějaké pěkné kousky nebo alespoň jeden pěkný kousek oblečení na cvičení, ve kterém se budete cítit krásné a sexy. Hned se na cvičení budete těšit víc.. Ve fitnesscentu vám dobrý pocit ze sebe sama přidá na sebevědomí a možná se tak přestanete bát chodit do oddělění s činkama kde do teď funěli jenom chlapi.
 
Tak toto bylo mých 5 tipů jak se držet svého cíle. Co pomáhá vám ? Pochlubte se, kdo se zapojí do soutěže?

5 komentářů:

  1. Tričko je krásné :) Já už taky začala pořádně makat, žádné čekání na nový rok :D Mě tak nějak pomáhá i to, když se podívám sama na sebe do zrcadla. Vidím, co všechno už jsem zvládla (popřípadě jak jsem zase něco přibrala zpátky :D ) a to mě nakopne pokračovat dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mě nakopává hlavně to co jsem všechno přibrala :D Začínají mi chybět tréninky gymnastiky po kterých jsem měla problém se doplazit domů :D

      Vymazat
  2. Já do toho jdu určitě s tebou :-)A už se popravdě nemůžu dočkat :-) Dneska jsem si sice nepořídila nic pěkného na sebe, ale nové 3kg činky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super že do toho jdeš :), Myslím, že čiky jsou ještě lepší než něco na sebe :)

      Vymazat
  3. jsi MOC hezká ženská! t.

    OdpovědětVymazat