pondělí 24. prosince 2012

Vánoce Vánoce :)

Taky jste byli celý rok tak hodní jako my s přítelem a dostali tolik úžasných dárků? 
Ačkoliv jsme v Kanadě, Vánoce jsme si udělali pěkně po česku a musím říct, : "tohle byly moje nejkrásnější Vánoce". Máme krásnou živou jedličku, která nám provoněla celý byt. A ikdyž je zdobení trošku skromné jsem na něj hrdá. Koupili jsme jen pár baňek a ostatní ozdoby jsem vyrobila hezky po domácku - perníčky, vizovické pečivo a sušené pomeranče.
Letos se mi taky konečně povedlo nepřecpat se cukrovím. Pro případný příval mlsné jsem si nachystala ovocný talíř. Ten taky zmizel během pár hodin.


Zatím co přes den jsem se aspon trochu snažila držet svoji zdravé výživy, na večeřku prostě nesměl chybět bramborový salát s řízkem. Výroby salátu se ujal Míša a musím říct, že byl opravdu luxusní.


Samozřejmě ani výzdobu našeho stolu jsme nezanedbali.


Když už byl vytažený foťák dali jsme jednu společnou :-D


Teď už nic nebránilo v tom, jít si nacpat bříška:) Samozřejmě se během jídla nesmí vstát od stolu :-P (Takže jsem se pro jistotu třikrát ujistila že je všechno připravené )


A po dobré večeři hurá na dárečky.

Já jsem musela být asi fakt hodná. Od miláčka úžasnou zdravou kuchařku (určitě se brzo podělím o recepty), a krásnou sadu nožů do kuchyně. Od Nejlepší kamaradky fitnessgirl - vtipnou kaši, sexy medvídky, sprcháček a zvoneček, který už teď proklínám :-D

A jak jste prožili Vánoce vy? Přecpali jste se nebo naopak striktně drželi režimu? A co vám ježíšek naježil? Nebojte se a pochlubte :)

5 komentářů:

  1. nejkrásnější Vánoce - to jsem ráda! :) fotky jsou tomu jen důkazem - nádherný :)
    jsem ráda, že jste si užili!
    ovocný talíř se mi líbí mnohem víc než cukroví, já letos neměla jediný kousek a netrápí mě to :) salát i řízky jsem dělala já a obojí mělo úspěch!
    na společné fotce vám to nesmírně sluší, jste krásný pár :)
    těším se na recepty z kuchařky!
    k žádnému přecpání nedošlo a prožila jsem Vánoce jako každý jiný den.. nic extra :( prostě jsem se letos netěšila nu :D dělá to své..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Týjo děkuju tolik chvály :)..my jsme cukroví měli ale jenom trošišku..Když jsem bydlela s rodičema, Vánoce mě poslední dobou taky nějak moc nebavily.

      Vymazat
  2. Ten stromeček je parádní, takové mají snad jen v Kanadě, ne? :D Opravdu jsem se s podobným tady u nás nesetkala.
    Na tipy z tvé nové zdravé kuchařky se nesmírně těším, dochází mi inspirace. :))
    Co se týče letošních Vánoc, Ježíšek mi nadělil akutní zánět nosohltanu a antibiotika k tomu, takže mám po ptákách. Nejen, že teď nemohu cvičit, ale na Silvestra se alkoholu ani špičkou jazyka nedotknu. :/
    Pod stromečkem jsem kromě velkého množství knih našla také posilovací expandér (už mi chyběl při Body Revolution s Jillian :P), podložku na cvičení (konec bolesti při cvicích na zemi!), potom klasicky nějaké to oblečení a kosmetiku. Těšila jsem se i na nové činky, které mi však nestihli odeslat poštou, protože je neměli na skladě, tak si je pořídím nejspíš k dvacetinám. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce at se uzdravíš..a neboj Silvestr bude i příští rok :)

      Vymazat
  3. O Vánocích to u Vás vypadalo opravdu krásně. :) Krásný stromeček, hezky nazdobené všechno a s přítelem vám to moc sluší. :)

    Jinak jsem docela zvědavá na ty recepty ze zdravé kuchařky. :)
    + ten ovocný talíř vypadá mnohem líp, než tuny nezdravého cukroví

    http://ilove-eff.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat