sobota 26. ledna 2013

Gold's gym

Milé čtenářky :)



Omlouvám se, že jsem vám už dlouho na blog nenapsala nějaký ten nový tip jak dosáhnout lepší postavy, nebo alespoň recept. Určitě jsem na vás a naši soutěž nezapoměla. :) Jen jsem byla v jednom kole. Snažila jsem si splnit svůj sen. Najít práci ve fitku. Jedno fitko mi práci nabídlo, ale předcházel tomu intenzivní trénink. Celé dny jsem strávila ve fitku sledováním trenérů, nebo trénovaním a nebo cestou do fitka a z fitka. Na psaní prostě nebyl čas.

Teď už mě konečně umístili do jednoho za tří fitnesscenter, které daná společnost v Edmontonu vlastní.
Díky tomu mám zase trochu víc časíku se věnovat blogu. Upřímě řečeno, je to asi nejméňe navštevované fitko které jsem mohla dostat. Takže mít dostatek klientů asi nebude taková brnkačka. Prostě špatná lokalita. Ale i tak jsem ráda, že tam můžu nabrat nějaké zkušenosti. :) A není nad splněný sen :) Navíc jsem dostala svoji malinkou kancalář. Mám skvělého šéfa i kolegy.



Můžná vás bude zajímat cože to je za fitko :). Podle obrázku jste to zřejmě poznali. Pracuji teď v Gold's gym. Včera jsem náhodou narazila na debatu kluků ž česka, pro které bylo snem si jít do Gold's gym zacvičit. Prý je to pro ně něco jako kostel. :-D Pokud někdo máte stejný pocit, musím vám říct, že není až tak nad čím brečet. Zjednodušeně řečeno, je to prostě velké a dobře vybavené fitko. A pro pěknou postavu v něm musíte makat jako v kterémkoliv jiném :). Na druhou stranu, už bych Gold's gym neměnila :)

V blízké době vás zase zavalím naučnými články :)

3 komentáře:

  1. To je super, Gold's Gym je prostě pojem! :D
    Můžu se zeptat jak jdou trenéři placení? Od počtu lidí nebo hodinově..? Nedokážu si to představit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To záleží, každé fitko to má jinak.

      Vymazat