pondělí 7. ledna 2013

Hurá na led


Nevíte co o krátkých zimních dnech nebo dlouhých večerech dělat? Vyrazte si zabruslit. Bruslení je zimní sport. Naštěstí díky stadionům na něj zas takovou zimu nepotřebujete. Veškeré nutné vybavení jso jen brusle na led, ale i ty se dají půjčit.
Pokud zrovna vytřepaně nechodíte kolem mantinelu může pro vás být bruslení skvělou aerobní aktivitou.  Nejste fanda do ježdění do kola? Zkuste napsat pár kamarádům a zahrát si na stadionu hoňku jako za mlada. Zapotíte se, ani nebudete vědět jak.
Řadíte-li se do mantinelové skupiny jako já, nezoufejte. Snažte se co nejvíce nepodpírat se mantinelu. Uvidíte že se za pár minut rozjezdíte. I když se budete pohybovat tempem slimáka, vaše svaly budou zaměstnané udržováním rovnováhy. Navíc se můžete naučit něco nového :)


I já s Míšou jsme vyrazili na brusle. Tohle bruslení jsem si užívala jako nikdy. Využili jsme ledovou plochu v největším obchodním centru v Kanadě, které máme asi 10minut od baráku :) Opravdu jsem si to nemohla vynachválit. Během bruslení mi bylo pěkně teplíčko. Nebyla tam taková kosa jako bývá na stadionech. A co víc pořád jsem mohla očkem nakukovat, co nového mají v obchodech :-D. Brusle jsem měla vypujčené. Přestože byly trochu rozviklané byly krásně měkké - ohodně měkčí než ty krasobruslařské co jsem měla doma :)

Nakonec vám ještě zapózuju :-D

Bruslení vám určitě doporučuju zařadit mezi aktivity. Může pro vás být skvělou změnou a zábavou.
Jak jste na tom s bruslením? Jste mantinelový typ nebo profíci? Baví vás bruslit?

2 komentáře:

  1. bruslení mě baví, což mi připomíná, že jsem letos ještě nebyla!
    ale asi jsem mantinelový typ, zabrzdím, ale ne jako hokejisté :D brzdím jakoby že zvednu špičku a zastavuju patou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ledě brzdím zásadně o mantinel :D..mít tu vlastní brusle tak chodím časteji. Venku máme ledové plochy na každém rohu

      Vymazat