úterý 29. ledna 2013

Krůtí tortila


Dneska mám pro vás inspirační rychlovku. Věřím, že se nikomu nechce každý den vyvařovat a občas si člověk prostě potřebuje udělat jídlo na rychlo. Já jsem byla dneska taky lenivá a k obědu jsem si připravila krůtí tortilu s rajčetem a avokádem :) Nejedná se o žádné kuchařské umění ale i tak to byla dobrota.

Ingredience:
  • kousek zralého avokáda
  • 1 rajče
  • krůtí maso (které zbylo z neděle :-D)
  • chilli a tymián
Postup
  • Avokádo rozmačkáme a potřeme jím tortilu
  • Rajče nakrájíme na kolečka a vytvoříme s ním druhou vrstvu.
  • Přidáme krůtí maso a koření podle chuti
  • Tortilu zarolujeme a šupneme na chvilku do mikrovlnky

5 komentářů:

  1. vypadá fakt skvěle, pro tortilly mám slabost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím proč, ale avokádu jsem ještě na chuť nepřišla...
    Každopádně i ten zbytek zní jako skvělá inspirace :o)

    OdpovědětVymazat
  3. to je dobrota! :) ikdyž to avokádo mi minule nechutilo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já když jsem mela poprvé avokádo, tak mi taky nechutnalo. To bylo hlavne tim že nebylo zralé. Pak jsem ho mela znova a zachutnalo mi. Ale taky ho nesním na posezení. Já ho tam použila asi tak, jako by jste tam dali máslo:)

    OdpovědětVymazat