čtvrtek 28. února 2013

Bible bodybuildingu



Nejsem bodybuilder a ani se mi takto přemakaní chlapi nelíbí. Přesto jsem se pustila do čtení knížky, která je pokládána za bibli Bodybuildingu. K její recenzi je nutno říct - To je to, co jsem vždycky hledala.

Jak už jsem řekla. Po téhle knížce bych nikdy sama od sebe v regále knihovny nebo knihkupectví určitě nesáhla. Tuto téměř osmiset stránkovou bichli mi půjčil kolega s tím, že by mě to mohlo zajímat. Podle prvního dojmu jsem knížce moc nefandila. Popár stránkách jsem se zamilovala :-D

V knížce najdete vše, co vás ohledně tvarování postavy, cvičení a výživy může zajímat. Přesto, že je knížka sestavená předevím pro bodybuildery s cíly soutěžit a vyhrávat různé tituly, při pozorném čtení a zravém rozomu vám může velmi pomoct s vašimi cíly.  Kniha obsahuje ukázky cvičebích plánů, vysvětlení jednotlivých cviků, jídelníčky. Mimo těchto stěžejních bodů tam najdete také historii bodybuildingu. Ty serióznějí určitě zaujmou rady jak dokonale dorýsovat postavu, co a jak dělat před soutěží, jak trénovat aby i vaše slabší partie dostály uznání :)

Myslím že ne nadarmo je tato knížka byblí bodybuildingu. Klidně bych ji nazvala byblí všech fitness nadšenců. Dozvíte se z ní mnoho informací, které i někteří trenéři můžou závidět. Kniha je navíc psaná stylem přístupným široké veřejnosti. Žádné šílené odborné výrazy nebo chemie. Je to prostě sbírka faktů. Snad první kniha o fitness a výživě, kde se vám autor nebojí říct pravdu a odpovědi na vaše otázky narovinu.

Po přečtení  200 stránek jsem si prostě řekla, že tuto knížku musím mít. Vyrazila jsem do knihkupectví a překvapila mě i cena. 34CAD/ cca 600Kč je podle mě za hromadu informací velmi příznivé :)

2 komentáře:

  1. Tak jsem si ji stáhla z internetu :D Alespoň mrknu, co tam je zajímavého. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) já nerada čtu na internetu a zvlášť takovéhle knížky. Si ráda podtrhávám a dávám záložky jako za maldých let ve škole :-D

      Vymazat