neděle 3. února 2013

Highway to hell..or heaven?

 Každý, kdo se každodenně dře ve fitness centru, nebo na sobě maká doma, někdy zatoužil mít tělo jako fitness model. Upřímě, já osobně o něm už sním hodně dlouho. Takovéto tělo neděláte jenom ve fitku, ale především doma v kuchyni. Nepotřebujete na něj tisíce receptů ani složité ingredience.Opak je pravdou. Potřebujete jen pár základních věcí. Jak trenér jsem se naučila předepisovat extra zdravé jídelníčky doslova napráskané jídlem. Že bych ale sama tuto zásadu na 100% dodržovala u sebe se říct nedá.

Nedávno jsem měla konzultaci se svým zkušenějším kolegou, který trénoval mnoho lidí, nezi nimi i body buildery. Bavili jsme se o jídle a jídelníčcích a ten den mi to prostě došlo. Tisíce receptů jsou sice fajn ale samé mňamky mě nedovedou tam kam chci.


Rozhodla jsem se mu tomu všemu prostě věřit na sto procent. Vyčistila jsem svůj jdelníček jak nejvíce to šlo. Naplnila jsem ledničku krabičkama s jídlem. Když došly krabičky, přišla ředa na misky :-D. Od zítra se svým striktním jídelníčkem začínám. Proto jsem si tento víkend vůbec neodříkala a dala jsem si zmrzku i chipsy :-D Bude to dlouhý experimet. Slibuji vám, že s ním budu poctivá a dotáhnu až do konce.
Při své váze 59kg, výšce 163 cm začínám na téměř 2000 kaloriích za den.. Z tohoto příjmu bude 1000kalorií z proteinu, 600 z karbohydrátů a 400 vlákniny Časem bych chtěla toto číslo lehce srazit, ale to se uvidí podle toho, jak bude moje tělo na změny reagovat. Zhruba za 10 dní by si tělo na stravu mělo zvyknout, a proto zhruba za 10 dní můžete čekat první zhodnocení.

3 komentáře:

  1. Já měla taky teda extra "prasící" víkend :D Ale ode dneška už jedu zase hezky svoje "clean" :) Ten příjem máš teda zajímavý...podle mě akorát zbytečně moc bílkovin a zase málo sacharidů :) A kde jsou tuky? Nemají být místo té vlákniny? :D

    OdpovědětVymazat
  2. No je to verze jídleníčků co mě naučil kolega..je to podle mě o hodně jednodušší na sestavování. Vzhledem k tomu, že se snažím vybudovat více svalů jsou bílkoviny dobře. Sacharidy mi přijdou v pohodě. Je to takové normální množství pro mě. Tuky se tady nepočítají. Jsou přirozeně ve všem (kromě té zeleniny)... Jo zní to trochu zajímavě, ale potom, co jsem viděla fotky lidí co vytrénovala vlastně i jeho samotného jsem si řekla proč to nezkusit..jasné je, že po téhle stravě nemůžu vypadat hůř než teď :-D..uvidíme jak to dopadne a třeba to pak taky začnu doporučovat:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se těším na tvé první výsledky. :))

    OdpovědětVymazat