pondělí 18. února 2013

Hrachová kaše



Pokud už vás, jako mě, omrzelo cpát se pořád rýží, mám pro vás recept na hrachovou kaši. Hrachovku už jedl asi každý, my si ale dneska uvaříme dietnější verzi. 

Hubnutí není o sledování toho kolik jídla je na talíři, ale o tom jaké jídlo je na talíři. Tato příloha patří mezi ty správné pro vaše zdraví i figuru. Z takovéto hrachové kaše rozhodně nepřiberete :) Obsahuje  správné sacharidy a na přílohu úžasné množství proteinu.

INGREDIENCE:
  • Hrách podle potřeby (po nabobtnání se jeho oběm zhruba zdvojnásobí)
  • Voda
  • Koření: sůl, pepř, vegeta, pažitka, petrželová nať
POSTUP:
  • Hrách propláchneme a necháme přes noc odmočit
  • Vodu ve které jsme chrách nechali přes noc scedíme. Hrách nasypeme do hrnce a zalijeme novou vodou. Lehce osolíme, opepříme, přidáme trochu majoránky a vaříme do měka
  • Změklý hrách rozmixujeme js troškou vody tak, aby vznikla kaše. 
  • Dochutíme vegetou, petrželkou a pažitkou.

4 komentáře:

  1. Já ani nevěděla, že existuje nějaká nedietní verze hrachu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to mě pobavilo :D..Samozřejmě že nedietní verze hrachu neexistuje :D..jen jsem tam nepřidávala mlíko jak se to dělá normálně - u některých lidí to může zpomalovat "hubnoucí efekt" Ale jenom u některých :) tuto kapitolu vědy musím ještě prostudovat. Zatím to zkouším dělat tak jak mě učil pan trenér kolega :)

      Vymazat
    2. No já právě vždycky hrachovou kaši dělala snad jenom z rozmixovaného hrachu - dokořeněného samozřejmě. Takže jsem se fakt zamyslela, co bylo myšleno tím, udělat ho dietněji :D

      Vymazat
    3. No mě ji vždycky maminka dělala s mlíčkem, cibulkou na pořádné dávce oleje a párkem :D

      Vymazat