středa 6. března 2013

Beet Root Salad

Aby jste neřekli, že na vás chodím pořád jenom s nějakýma přílohama, obohatím dneska svůj blog o úžasný salát z červené řepy. Po mém včerejím nákupu jsem ho vytvořila stoprocentně bio :-D.Předem upozorňuju, že na něj budete potřebovat hodně dobrý mixér :) Je to tak trochu ukradený recept z luxusní restaurace Olive Bistro kde jsem pracovala :)


INGREDIENCE
  • 2-3 červené řepy (nebo můžete smíchat červenou se žlutou :)
  • Hrst sušených fíků
  • Hrst mandlí
  • 1 lžíce olivového oleje
  • 1 lžíce vody
  • lístečky máty
  • (kozí sýr)
  • sůl a pepř
POSTUP
  • Hlávky červené řepy dáme vařit na 2-3 hodiny (do měkka)
  • Mezitím, co se nám řepa vaří můžeme stihnout plno jiných věcí, a halvně si udělat fíkovou pastu . Fíky zbavíme stopky, trošku nakrájíme a dáme do mixéru společně s mandlemi olivovým olejem a trošinkou vody. Pokud máte, přidejte i lístečky máty. Celou směs rozmixujeme do hladka. Měla by být taková drolivá
  • Uvařenou řepu oloupeme a nakrájíme na kostičky.
  • Řepu lehce osolíme, opepříme a přidáme fíkovou pastu.
  • Salát přesuneme do servírovací misky a pokud máme podrobíme kozím sýrem, ten tomu celému dodá luxusní neobvyklou chuť
  • Papáme:-)
Já mám doma hodně ubohý mixér takže jsem měla co dělat abych pastu vytvořila. Proto jsem přidala více vody. Chutnalo to stejně ale vypadá to líp pokud to není takové mazlavé :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat