sobota 16. března 2013

Mango lassi

Ahoj holky :-)
Mango lassi podle indické Guru restaurant

Minulý týden jsem vám dělala chutě obrázky z indické restaurace. Nejvíce mě zaujalo Mango Lassi, a proto jsem se ho rozhodla vyzkoušet i v domácích podmínkách. Musím říct, že to moje se od toho z restaurace trochu lišilo barvou. Chuť byla hodně podobná, jen jsem nedávala tolik cukru jako bylo v původním receptu. Vlastně jsem tam nedala cukr žádný, jen tam kápla trochu medu. Bohužel skleničky, které mám doma k dizpozici, nejsou na tento "nápoj" zrovna fotogenické. Dovolila jsem si proto vypůjčit nějaké fotky této mňamky z internetu. Mě osobně 1 porce Lassi stačila jako dobrá snídaně :-) Na výrobu jsem použila hodně hustý řecký jogurt, konzistencí podobný našemu jemnému tvarohu. Pokud zvolíte stejnou variantu připravte si ke konzumaci spíše lžičku než brčko nebo přidejte více mléka. Patříte-li mezi milovníky ovoce a chcete si opravdu dopřát, klidně použíjte v receptu celé mango :-)

Tak nějak vypadalo moje, akorát nebylo tak hezky naservírované :-D


INGREDIENCE
  • 1 hrníček bílého jogurtu
  • 1/2 hrníčku mléka
  • 1 hrníček krájeného manga (1/2 mqanga -bez slupky a pecky)
  • 4 lžičky cukru (nebo med podle chuti)
  • špetka kardamonu (pokud máte)
POSTUP
  • Všechno šupneme do mixéru a mixujeme do hladka

Žádné komentáře:

Okomentovat