pondělí 11. března 2013

Okurkové smoothie s celerem


V poslední době jsem si zamilovala zeleninové smoothie. Takže teď každou neděli mixuju a vymýšlím. Inspiraci hledám na internetu a na jiných blozích a kombinaci a složení pak upravím podle vlastních chutí a potřeb. Tuto neděli jsem se pustila do smoothie okurkového :-)

INGREDIENCE (2 porce)
  • 1 větší salátová okurka
  • 2 věttší tyčinky řapíkatého celeru
  • 4 špetky soli, 2špetky pepře a  2 cukru
  • voda podle potřeby (případně led)
POSTUP
  • Okurku oloupeme a nastrouháme na jemném struhadle
  • Celer omyjeme a tektéž nastrouháme
  • přidáme koření
  • Směs rozmixujeme a poté podle potřeby přidáváme vodu
  • Přelijeme do skleniček, ozdobíme a máme hotovo:)

Popravdě řečeno, moji drahou polovičku toto smoothie moc nenadchlo. K minulému mrkvovému se radši nevyjadřoval :-D...Mě sklenice plná vitamínů chutnala. Takže je jen na vás jestli si smoothies zamilijete jako já a nebo to prostě nebude šálek vašeho "čaje"


3 komentáře:

  1. Vypadá to velice, velice (!) zdravě... ale asi to nevyzkouším...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Mě to chtnalo..je to jak rozmixovný okurkový salát akorát je tam navíc celer .-D

      Vymazat
  2. To by mi asi nechutnalo :D Když už zeleninové, tak smíchat s nějakým ovocem ještě, to jo. Ale tohle bych asi nezvládla :D

    OdpovědětVymazat