čtvrtek 2. května 2013

Balila jsem kufry :)


Dneska jen článek pro ty co se třeba nudí a chcou si počíst..článek jsem psala před rokem na starý blog..a vzhledem k tomu, že teď balím kufry zase je to tak trochu aktuální téma :)

22.5.2012.Tak a je to tady. Velké balení. Ikdyž mám celý týden do odjezdu rozhodla jsem se balit už dneska, v úterý. Další dny už mám totiž zabrané gymnastikou, návštěvou babičky, obědem s kámoškama a podobně. Do toho všeho se ještě musím učit na maturu. S sebou můžu vzít jenom tyhle dva kufry a maximálně 23kg v tom velkém. Od toho co jsem je koupila se mi zdají být malé na to, abych do nich sbalila věci na celý rok a pokud vše vyjde podle plánu tak na celý život. Když jsem zjistila, že se do kufru vlezu s přehledem celá, usoudila jsem, že se tam ty věci prostě musí vlézt.

Balení předcházelo velké praní a to i bot :-D (ať nedělám ostudu) Dokonce sem se přemohla a zašila na botkách všechny díry :-D (Snad vydělám na nové bez děr) Taky jsem se po dlouhé době ujala žehličky. S mojim štěstím se to v tom kufru stejně pomačká.
 Hromádky věci sem nejdřív skládala na postel a čím víc jich bylo tím víc jsem zase začla pochybovat že se to tam vejde.

Přišlo mi vtiné si uprostřed května, kdy nemůžu horkem skoro vydržet v pokoji balit zimní boty a pořádnou zásobu čepic, šál a rukavic. Jenže s mojí zimomřivostí je to potřeba :-D hlavně když tam minulý týden ještě sněžilo.

Nakonec jsem všechno úspěšně sbalila. Odtáhnout kufr na váhu byla taky pořádná fuška. Uvědomila jsem si, že jsem vlastně ráda, že s sebou můžu mít "tak málo" kilo. Nejdřív váha ukazovala 11 kilo. To mi přišlo málo. Po otočení kufru už bylo kilo 19, to už mi přišlo reálnější. Takže kdo ví kolik to vlastně váží. A to po mě Míša chce, abych přibrala slivovici :-D Stejně s sebou potáhnu víc jak polovinu svojí váhy. No nechci se vidět jak to tahám z vlaku. (Nebo spíš házím) Jako bonus k tomu oblečení přišla ještě pořádná nálož koření nejruznějších druhů :-D. Škoda že jsem to nevyfotila. Rozená babka kořenářka. (Začínám uvažovat že tam rozjedu kšeft s českým kořením :-D) Další oříšek byl pobalit náušnice a gumičky do vlasů :-D. Všechno jsem ale zvládla. Teď se můžu pyšnit pěkně sbaleným kufrem a těšit na odjezd :)




Žádné komentáře:

Okomentovat