čtvrtek 8. srpna 2013

Domácí limonáda

Letos nás sluníčko opravdu nešetří. I moje aktivita v těhle vedrech značně poklesla. Běhat se dá jenom v 5 ráno odopledne je dobré tak akorát na válení se u vody. Blogování jsem ted taky moc nedala. Kdo by v takovém teple taky sedel u počítače :-)Většinu krásných dní totiž prosedím v práci (díky bohu za klimatizaci) a nebo uklízím a zůtulňuju náš nový byteček. A když už se naskytne nějaká ta chvilka vytáhnu přítele do parku nebo jdeme k vodě. Láduju se zmrzlinou a tak kynu i v létě. K tomu kynutí mi značně dopomáhá to, že české prostředí mi asi zrovna moc nesvědčí a za dva měsíce už jsem po páté nemocná :-(

Toliko k mému živoření v Praze a raději se vrhneme na velmi jednoduchý recept na pravou americkou limonádu. Ano, takovou tu co si v americe na ulici koupíte od dětiček za 25 centů :-)
Recept je jednoduchý a chuť prostě dokonalá :-)



INGREDIENCE
  • 4 citrony
  • 3/4 hrníčku (americký cup) cukru krupice
  • Voda
POSTUP
  •  Do kastrůlku nalijeme jeden hrníček vody. Přidáme cukr. Směs zahříváme dokud se cukr neroztopí.
  • Do směsi z vody a cukru přidáme šťávu ze 4 vymačkaných citronů.
  • Přilijeme asi litr studené vody a dáme ještě vychladit.

Žádné komentáře:

Okomentovat