pondělí 19. srpna 2013

Indická červená snídaně

Tenhle recept je v našich krajích hodně netradiční. Určitě jej můžete zařadit i jako jiné jídlo něž snídaní. Já jsem se dneska rozhodla udělat si čočku na snídani. Trochu netradiční ale změna je život. Musím říct, že jsem si opravdu pochutnala. Dokonce i přítel říkal že je to dobré. Nebojte se nových ingrediencí a kombinací. Budet překvapení skvělou chutí.

(1 porce)

  • 6 hrstí červené čočky
  • 1banán
  • kari koření
  • smetana na šlehání, nebo zakysaná smetana ( podle potřeby)
Čočku povaříme ve vodě do měka (trvá to chvilinku). Přidáme trošku kari, rozmačkaný banán a smetanu. Vše společně ještě trošku povaříme a můžeme podávat.

7 komentářů:

  1. vypadá to hodně zajímavě, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. Čočka k snídani by mě asi opravdu nenapadla. :))
    Nicméně luštěniny mám všeobecně moc ráda. Jen by mě zajímalo, jak to chutná v kombinaci s banánem.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to teda dost zajímavě, ale nevím jestli bych si na to troufla. I když je fakt že ráda experimentuju tak třeba vyzkouším i toto jídlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tomu ze začátku taky moc nevěrila ale nakonec to bylo fakt dobrý :-)

      Vymazat
  4. to zní skvěle :) musím to vyzkoušet! ale nemyslíš že to po ránu málo zasytí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to zasitilo dost ale klidně si můžeš udělat větší porci :-)

      Vymazat