čtvrtek 29. srpna 2013

Svět potravin

Poslední dva dny moje večeře nebyly zrovna ukázkové - jedna nebyla zrovna levná a druhá byla tak trochu neorganizovaná :-D. Přináším vám tedy aspon recenzi na dobrý časopis :-)

Hned na úvod se musím přiznat že nejsem zrovna náruživý čtenář časopisů a hlavně už né nákupce. Pokud se k nějakému tomu vydání dostanu, je to většinou u babičky nebo kamarádek. Časopis rychle prolistuju, na chvíli se zastavím u receptů a zase ho odložím. Čít se dá ale taky ve vlaku. A právě tam jsem narazila ne pěkné počtěníčko - Svět potravin. V nejmenovaném žlutém vlaku ho nabízeli zadrmo :-)


 První co mě na časopise zaujalo byl samozřejmě název. Já jako nezkrotný žrouz a zastánce zdravého životního stylu jsem nemohla odolat. Naštěstí název nezklamal (což se nestává moc často).

V časopise najdete zajímavé informace týkající se potravin. Třeba jak poznat kvalitu, porovnání výrobků, rady a tipy na využití a také několik rozhovorů se zástupci potravinových firem, herci a podobně.

Svět potravin je podporován potravinovou komorou české republiky a pokud se v něm oběví nějaká ta reklama, je to za zdravý výrobek českého původu :-)


Pro mě osobně je to opravdu úžasný časopis, protože preferuji čtení, při kterém se něco nového dozvím. Svět potravin vychází jednou měsíčně a stojí 29kč. Neříkám že jsem pravidelný odběratel, ale pokud na mě přijde nálada číst časopis, tenhle je mezi několika TOP :-)

3 komentáře:

  1. To zní zajímavě, poohlédnu se po něm. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna v úterý jsem si ho koupila a moc chválím, je vidět že to nepíše skupina lajků :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle časopis vypadá pěkně, ještě jsem o něm neslyšela a časopisů o jídle není nikdy dost, takže se po něm ve městě určitě mrknu, díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat