pátek 23. srpna 2013

Trampolíny Praha

Mnoho lidí život ve velkoměstě odsuzuje. A navíc pak v Praze. Mezi tyhle typy však nepatřím. Jsem zastáncem názoru že vše má svoje pro i proti a snažím se hledat hlavně to PRO.

Co se mi na Praze líbí, je nespočet možnosí co zde můžete ve volném čase dělat. Od procházek po parcích a březích řeky přes jízdu na bruslích, nakupování až po hopsání na trampolínách. A na ty jsme nedávno vyrazili.



Za nevšedním sportovním zážitkem jsme zavítali do Tyršova domu. V tělocvičně hned s několika gymnastickými trampolínami čekali trenéři u kterých se  tak nějak vytvořily skupinky zhruba po 4 lidech podle úrovně skákání. My jsme samozřejmě byli v úplných začátečnícíh.

Skákali jsme do sedu, skrčku, roznožku, na břicho a dokola :-D Zní to trochu divně ale byla to zábava. Zvláště já jsem musela vypadat hodně vtipně když jsem bojovala s pocitem sebezáchovy :-D Už už sem chtěla udělat jeden trik ale v tom si to nějak moje hlava rozmyslela. Zamáchala jsem rukama a nohama a rozplácla se na trampolínu...Ale nakonec i moje pokusy dopadly úspěšně.

Dvě hodiny vyjdou jednu osobu na 150 kc. Samozrejme neskacete cele 2 hodiny-stridate se s ostatními. Ale i tak myslim, že to alespoň za zkoušku stojí. Za sebe můžu řít že na trampolíny zavítám více než jednou.

Kdyby hopsání zaujalo i někoho z vás přidávám odkaz :-) http://www.trampolinypraha.cz/



2 komentáře:

  1. Už se těším, až si spolu zaskáčeme! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to já taky jenom jeste musim zkontrolovat kdy to bude protoze jsem byla upozornena ze to asi od zari bude jinak :-D

      Vymazat