úterý 27. srpna 2013

Vajíčková pomazánka

Moji nejoblíbenější pomazánkou je ta vajíčková a to už od dětství. Kdysi podle maminčina receptu, dnes podle toho mého zdravého :-) Je tady další levný večeřový tip :-) Ale klidně to může být i svačina nebo snídaně :-)

Za zhruba 40kč máte alespoň 3 porce zdravé a chutné pomazánky plné proteinu :-)


INGREDIENCE:
  • 5 vajec
  • 1 sýr cottage
  • 1 malá cibulka
  • sůl, pepř, pažitka
POSTUP
  •  Vejce uvařená na tvrdo rozmačkáme a smícháme s chottagem, najemno nakrájenou cibulkou a  kořením
  • Podáváme s pečivem :-)

7 komentářů:

  1. Dobrůtečka. :))
    S cottage jsem vajíčkovou pomazánku ještě nedělala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna si na ní pochutnávám.
      Marti, moc díky za recept, toto je nejlepší vajíčková pomazánka, kterou jsem kdy jedla! ♥

      Vymazat
    2. *Marci (pardon za překlep) :))

      Vymazat
  2. Já mám vajíčkovou pomazánku taky ráda, jen jí tedy zrovna nemusím od maminky, ona jí dělá dost nezdravým způsobem - smažená slanina, majonéza, spousta soli, kousky šunkového salámu a vejce, takže nic pro mě. Tohle je pro mě moc dobrý tip, s cottage jsem jí nikdy nejedla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda holky že vám chutnala :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/ kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 85 000 posbíraných receptů. Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Vyhledejrecepty.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    info@vyhledejrecepty.cz

    OdpovědětVymazat