sobota 5. října 2013

Krabičky a Ratatouile

Hned na začátku dnešního článku bych chtěla moc poděkovat všem svým trpělivým pravidelným čtenářům mých nepravidelných říspěvků. Je Vás přesně 37. I když se určitě nemůžu poměřovat s ostatníma šikovnýma blogerkama, jsem na toto číslo opravdu hrdá.

Nový recept sem nepřibyl už opravdu dlouho. Není to tím, že bych doma nevyvyřovala, právě naopak. Problém je v tom, že dobroty neservírujeme ve zrovna fotogenické formě. Z plotny jde jídlo rovnou do krabičky a pak s námi putuje do práce.

Pro dnešek jsem se však rozhodla z tohoto malého handicapu udělat výhodu a naservíruju vám sem své pracovní menu jednoho dne.


To, co vidíte na obrázku, je jídlo putující se mnou do práce. Z práce se tahám už jen s prázdnýma krabičkama.

Ráno je potřeba začít dobrou snídaní. Vzhledem k tomu, že chodím brzo ráno cvičit jsem si oblíbila krémový šejk Positrim od Nutrilite.


 Miluji sice kaše a jogurt se vším možným, ale vzhledem k tomu že mezi snídaní a začátkem cvičení mám rozmezí asi půl hodny je lepší teto lehce stravitelný šejk. Navíc mám jistotu že do těla byl dodán ten správný poměr živin.

Po cvičení a příchodu do práce následovala uzená makrela s rýží. Asi hodinku po prvním chodu jsem si dala salátek z červené řepy s mozarelou a rukolou.

Hlavním chodem bylo Ratatouile s bramborem.

Snad majitel obrázku promine jeho použití, přece jenom to naaranžovali lépe než já


INGREDIENCE
  • 1lilek
  • 1cuketa 
  • 4 rajčata
  • 1 paprika
  • bobkový list, majoránka,sůl, pepř, snítka tymiánu
  • cibule
  • olivový olej
POSTUP
  • Vše nakrájíme na kostičky
  • Ve velkém hrnci na olivovém oleji osmažíme dozlatova cibulku
  • Poté přidáme vše ostatní včetně kořen. S kořením nešetříme :-)
  • Zeleninu necháme prohřát. Poté přilijeme trošku vody a dusíme asi 15 minut.
  • Dochutíme a máme hotovo :-)
Jako přílohu jsme si zvolili brambory.

Poslední svačinkou byla výborná proteinová tyčinka s karamelovo - vanilkovou příchutí a jablíčko.

Co jsme měli na večeři si už ale nepamatuju. Zřejmě nějakou rychlovku. Ráda si dávám omeletku nebo chleba s tvarohovou pomazánkou a podobně.

2 komentáře:

  1. Ratatouile bych jednou moc ráda vyzkoušela. :P
    A krabičkování velmi dobře znám. Štve mě, že si do školy tahám tak těžký batoh. :D To jídlo se totiž docela pronese. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite zkus, je to moc dobré to moc dobré a celkem aji levné jídlo :-)..taky s sebou do práce tahám těžkou kabelku plnou jídla a k tomu ještě tašku s vecma na cvičení :D

      Vymazat