sobota 26. října 2013

Loving Hut

Jak už jste si asi všimli, nejradši píšu články o jídle. Jídlo prostě miluji. Vaření mě opravdu baví, ale jdnou za čas se prostě najde den kdy by jste mě ani buldozerem ke sporáku nedostali. Pak jsou také dny, kdy strávíme s přáteli celé odpoledne a já prostě nemám čas nic nachystat. Nastane-li taková situace, musí někdo uděltat oběd za mě. Ale kdo?

Pizza je sice dobrá a levná ale člověk buď sní dva kousky a je tak nějak plný nebo v záchvatu jezení zmizí celá či půlka a pak je vám jenom blbě. Sem tam ráda zajdu do Panerie, ale zase je tam většinově pečivo, které se teď snažím omezovat a v běžných restauracích jsou ty porce na mě trochu velké.

Naštěstí jsem se jednou rozhodla udělat kolegyňce doprovod na oběd a stal se zázrak :-) I když jsem zatvrzelý masožrout, oblíbila jsem si veganskou "restauraci" kterou bych spíše nazvala jídelnou.


PROČ MILUJU LOVING HUT 
  1. Můžu si naložit kolik chci - ano v Loving Hut je jenom na vás jak moc si naložíte a podle toho kolik máte  na talři taky zaplatíte. Já osobně se většinou vlezu do 80kč za oběd.
  2. Velký výběr - nejenom že máte každý den výběr z několika jídel, ale pokaždé když jesem přišla byla ještě většina těch jídel jiná než posledně.
  3. Můžete zkusit všechno - tak to je něco pro mě :-D Nikdy se nemůžu rozhodnout co si dám, a tak si jednoduše dávám od všeho trochu.
  4. Skvěle to chutná - pokud někoho předem neodradíte tím, že jde do vegaské restaurace, určitě vás pochválí. Jídlo je výborně ochucené.
  5. Nečekáte. Pokud máte jenom půlhodinu na oběd, bez starostí vše stihnete. Připravené jídlo si nakládá každý sám a tak to hezky odsejpá :-)
  6. Nepřejíte se - i kdyby jste si nedejbože naložili moc je většina přece jenom zelenina která štíhlé linii neublíží.


I přesto, že se jídla obměňují mám už 3 své favority. Rýže - skvělá takovou mám prostě nejradši, Jarní roličky - bez těch se můj oběd v Loving Hut neobejde, a ješte prapodivně zelená lilková omáčka.

Byli jste už někdy v Loving Hut? Kde jíte nejradši vy?


2 komentáře:

  1. To je pro mne novinka, ale momentálně jsem ve fázi, kdy by to nedopadlo dobře, sama si nandávat...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to skoro do ted neznala. Urcite by to dopadlo dobre :-) A kdyby jsi nahodou mela problem prestat nandavat tak mysli na to ze cim vic toho mas tim vic zaplatis :-D

      Vymazat