sobota 17. května 2014

Americká snídaně

Tak jsem se dnes poprvé přihlásila do blogerské soutěže. Mnozí z Vás určitě znají Mončinu soutěž Královské snídání. A právě jí se účastním se svou americkou snídaní.Tak prosím držte palce a pokud se Vám snídaně líbí tak můžete i hlasovat (to bude možné až za pár dní)

Na talíři najdete výborné sňídaňové klobásky od The Real Meat Society, opečenou šunku nejvyšší jakousti, koupená na farmářských trzích, domácí lívance ze sýra cottage a opečená vajíčka.

S porcí na fotce jsme se  poprali dva a napapali jsme se teda pořádně :-)

5 komentářů:

  1. To je porce pro dva?? To já jsem si právě říkala, že by to bylo tak akorát pro mě tohle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to přijde pro dva docela málo :D

      Vymazat
    2. No na obrázku toho vypadá málo ale je to hrozně syté :-)

      Vymazat
  2. nebude recept na lívance? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dneska přidám samostatně recept na lívance :-)

      Vymazat