pátek 16. května 2014

Coleslaw



 Coleslaw = hodně zelí, trochu mrkve a dressing. Salát plný vitamínů idealní na zimu a jaro, kdy je nedostatek čerstvé zeleniny a ovoce. A ani vaše peněženka nezapláče.

Salát coleslaw mám moc ráda, ale tak nějak jsem se dlouho nemohla odhodlat udělat vlastní. Naštěstí jsem nedávno narazila na skvělou stránku s recepty, která mně inspirovla pro domácí tvorbu. Jak už je u mě zvykem, upravila jsem recept k obrazu svému a tady je výsledek. Tak trochu light verze :-)


INGREDIENCE:

  • 1 hlávka bílého zelí
  • 3 mrkve (střední velikost)
  • 3 lžíce majonézy (já koupila light oh Helmans a byla moc dobrá)
  • 4-5 lžic jogurtu (použila jsem Hollandia)
  • 1 lžíce octa (pokud máte bílý vinný ocet tak ho použijte a klidně dejte
  • 2 lžičky hočiče
  • 2 lžíce třtinového cukru
  • mořská sůl a mletý pepř

POSTUP:
  • zelí zbavíme vnějších listů a odstraníme košťál
  • pokud máte kuchňský robot, mužete zelí nakrájet na menší kousky a zbytek za vás udělá přístroj; ten kdo nemá robot, musí růčo na  tenké nudličky
  • mrkev očistíme a nastrouháme na jemno
  • zbylé ingredience smícháme na dressing
  • zeleninu snícháme společně s dresingem
  • salát necháme chvilku uležet v lednici

Žádné komentáře:

Okomentovat